El més enllà

El més enllà

dimecres, 17 de març del 2010

Dimarts, 16-03-2010

Hola!!
La feina que hem fet aquests últims dies a classe, ha estat decidir quins seran els nostres objectius sobre aquestes treball.
Per a fer-ho hem creat com una espècie d'índex improvisat.
L'índex és aquest:

1.Què és la por?
-Històries de por
-Mites populars
-Per què es té por?

2.Creences
-Pas del temps
-Religions actuals

3.La mort
-Espiritisme
-Jocs
-Per què s'hi té por?

4.Reflexions
-Por
-Religions
-Evolució
-Mort
-Contrastar les històries.

5.El més enllà
-Resum
-Conclusió de grup

De moment ens basarem amb aquests esquema però encara no esta clar que sigui el definitiu.

Un petó!


PD: no tingueu por!! jejeje

dimecres, 3 de març del 2010

Dimarts, 2-03-2010

No hem fet res amb grup, ja que avui ens han dictat les parts del treball.
Aquestes són:
1. Triar objectius i repartir feina
2. Fica en comú la feina individual
3. Elaborar la presentació
4. Entregar un dossier en grup
5. Fer una memòria individual

El pròxim dia començarem fen la primera part.

Adéu!!

Iris*

divendres, 26 de febrer del 2010

Primera entrada!!

Doncs bé ja tenim el blog de filosofia creat aixi que haurem de començar a fer-lo servir.
Aquest blog en principi té que se un dietari del treball per tant avui explicare el que em fet a clase.

1r. Explicació de que hem de fer (el treball)
2n. El·lecció del tema del nostre treball (el més enllà)
3r. aportació d'idees per saber com fer el treball.

I això és tot per avui.


Un petó