Dimarts, 16-03-2010
Hola!!
La feina que hem fet aquests últims dies a classe, ha estat decidir quins seran els nostres objectius sobre aquestes treball.
Per a fer-ho hem creat com una espècie d'índex improvisat.
L'índex és aquest:
1.Què és la por?
-Històries de por
-Mites populars
-Per què es té por?
2.Creences
-Pas del temps
-Religions actuals
3.La mort
-Espiritisme
-Jocs
-Per què s'hi té por?
4.Reflexions
-Por
-Religions
-Evolució
-Mort
-Contrastar les històries.
5.El més enllà
-Resum
-Conclusió de grup
De moment ens basarem amb aquests esquema però encara no esta clar que sigui el definitiu.
Un petó!
PD: no tingueu por!! jejeje
dimecres, 17 de març del 2010
dimecres, 3 de març del 2010
Dimarts, 2-03-2010
No hem fet res amb grup, ja que avui ens han dictat les parts del treball.
Aquestes són:
1. Triar objectius i repartir feinaAquestes són:
2. Fica en comú la feina individual
3. Elaborar la presentació
4. Entregar un dossier en grup
5. Fer una memòria individual
El pròxim dia començarem fen la primera part.
Adéu!!
Iris*
divendres, 26 de febrer del 2010
Primera entrada!!
Doncs bé ja tenim el blog de filosofia creat aixi que haurem de començar a fer-lo servir.
Aquest blog en principi té que se un dietari del treball per tant avui explicare el que em fet a clase.
1r. Explicació de que hem de fer (el treball)
2n. El·lecció del tema del nostre treball (el més enllà)
3r. aportació d'idees per saber com fer el treball.
I això és tot per avui.
Un petó
Aquest blog en principi té que se un dietari del treball per tant avui explicare el que em fet a clase.
1r. Explicació de que hem de fer (el treball)
2n. El·lecció del tema del nostre treball (el més enllà)
3r. aportació d'idees per saber com fer el treball.
I això és tot per avui.
Un petó
Subscriure's a:
Missatges (Atom)