El més enllà

El més enllà

dimecres, 17 de març del 2010

Dimarts, 16-03-2010

Hola!!
La feina que hem fet aquests últims dies a classe, ha estat decidir quins seran els nostres objectius sobre aquestes treball.
Per a fer-ho hem creat com una espècie d'índex improvisat.
L'índex és aquest:

1.Què és la por?
-Històries de por
-Mites populars
-Per què es té por?

2.Creences
-Pas del temps
-Religions actuals

3.La mort
-Espiritisme
-Jocs
-Per què s'hi té por?

4.Reflexions
-Por
-Religions
-Evolució
-Mort
-Contrastar les històries.

5.El més enllà
-Resum
-Conclusió de grup

De moment ens basarem amb aquests esquema però encara no esta clar que sigui el definitiu.

Un petó!


PD: no tingueu por!! jejeje

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada