Dimarts, 16-03-2010
Hola!!
La feina que hem fet aquests últims dies a classe, ha estat decidir quins seran els nostres objectius sobre aquestes treball.
Per a fer-ho hem creat com una espècie d'índex improvisat.
L'índex és aquest:
1.Què és la por?
-Històries de por
-Mites populars
-Per què es té por?
2.Creences
-Pas del temps
-Religions actuals
3.La mort
-Espiritisme
-Jocs
-Per què s'hi té por?
4.Reflexions
-Por
-Religions
-Evolució
-Mort
-Contrastar les històries.
5.El més enllà
-Resum
-Conclusió de grup
De moment ens basarem amb aquests esquema però encara no esta clar que sigui el definitiu.
Un petó!
PD: no tingueu por!! jejeje
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada